اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

صیادمنش به استقلال نمی‌رود| تداوم حضور در هال سیتی

  • کد خبر: ۱۹۹۰۵۵
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
صیادمنش به استقلال نمی‌رود| تداوم حضور در هال سیتی
الهیارصیادمنش، مهاجم ایرانی هال سیتی با وجود نیمکت نشینی علاقه‌ای به بازگشت به لیگ ایران و باشگاه استقلال ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته بار‌ها موضوع بازگشت الهیار صیادمنش به فوتبال ایران و بازی در ترکیب استقلال مطرح شده است.

این اخبار بیشتر زمانی قوت گرفت که صیادمنش جایگاهش در ترکیب هال سیتی را از دست داد، اما وضعیت امروز صیادمنش در تیم هال سیتی به چند دلیل است. نخست اینکه صیادمنش با مصدومیت مواجه است و موضوع دیگر که موجب دوری او از ترکیب هال سیتی شده این است که سرمربی این تیم علاقه‌ای به حضور این بازی در ترکیب تیم المپیک ایران نداشت و به همین دلیل او را از ترکیب اصلی تیم هال سیتی دور کرده است.


صیاد منش چند ماه قبل در ترکیب تیم المپیک ایران در رقابت برای حضور در المپیک به میدان رفت که در نهایت موفق به انجام این مهم نشد و با تیم ایران از رقابت‌ها حذف شد. در آن زمان سرمربی تیم هال سیتی از صیادمنش خواسته بود قید حضور در تیم المپیک ایران را بزند که صیادمنش این درخواست را نپذیرفت و برای کمک به تیم امید ایران راهی ازبکستان شد.  

درنهایت نیز سرمربی تیم هال سیتی (لیام روسنیر) تصمیم گرفت کمتر از صیادمنش استفاده کند. با این حال صیادمنش قصد دارد همچنان به بازی در ترکیب هال سیتی ادامه دهد و منتظر فرصتی باشد تا دوباره به ترکیب این تیم بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->